Hoe breng je complex lokaal beleid op een menselijke en toegankelijke manier over? Voor de gemeente Tilburg ontwikkelden wij een opvallende interviewreeks waarin ondernemers hun verhaal vertellen over de invoering van de zero-emissiezone in de binnenstad. Geen klassiek interview op kantoor, maar gesprekken ín de bedrijfsbus – de plek waar deze ondernemers dagelijks met het onderwerp te maken hebben.
We bouwden de bus om tot mobiele interviewstudio, compleet met meerdere camera’s en goede geluidsvoorziening. Dit zorgde voor een intieme en authentieke setting, waarin openhartige gesprekken ontstonden over aanpassing, innovatie en impact. Dankzij deze setting kwamen de verhalen rauw, echt en dichtbij.
Deze creatieve aanpak leverde niet alleen onderscheidende video’s op, maar ook content die écht werd bekeken, gedeeld en gewaardeerd. Bekijk hieronder de voorbeelden van deze serie en ontdek hoe beeld kan bijdragen aan beter begrip van lokaal beleid.
Doormiddel van deze video willen we de drager en de maker met elkaar verbinden. Dit is namelijk een groot onderdeel van de toekomstvisie van Schijvens. Door ook hier niet alleen te kiezen voor tekst, maar het verhaal te vertellen met video, krijgt het meer kracht en komt het nog meer tot leven.
Van een bescheiden start naar groots succes! Schijvens Corporate Fashion is door de jaren heen uitgegroeid tot een onmisbare speler in de wereld van bedrijfskleding.
Wij mochten een speciale bedrijfsvideo ontwikkelen die de reis en de groei van Schijvens laat zien. Neem een kijkje achter de schermen, om de passie voor bedrijfskleding te ontdekken en het bedrijf beter te leren kennen.
Het doel van Schijvens: Dat steeds meer vrouwen een belangrijk onderdeel worden van het productieketen. Bij Schijvens Corporate Fashion doen ze er alles aan om de wereld een stukje mooier te maken. Een van de nieuwste projecten, Rasai, helpt vrouwen in onze productielanden hun talenten te ontdekken en te benutten door hen aan een baan te helpen.
tekst
Doormiddel van deze video willen we de drager en de maker met elkaar verbinden. Dit is namelijk een groot onderdeel van de toekomstvisie van Schijvens. Door ook hier niet alleen te kiezen voor tekst, maar het verhaal te vertellen met video, krijgt het meer kracht en komt het nog meer tot leven.
Naast het maken van krachtige videocontent zijn we ook gespecialiseerd in het produceren van bijpassende fotografie. Denk aan beelden die je video versterken, los ingezet kunnen worden op social media of perfect passen op je website. We zorgen ervoor dat stijl, sfeer en boodschap van de foto’s naadloos aansluiten op de video’s die we maken – wel zo efficiënt, want we zijn er toch al!
Benieuwd wat wij voor jouw merk kunnen betekenen op het gebied van video- én fotografie? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.